Sunday, January 15





ei tea, kuidas saaks olla vähemalt aasta ühesuguse template'iga. vaatamata sellele, et ma just eriline disainijumalanna pole, vajab see siin üsna tihti värskendamist. täna nt sattusin nii hoogu, et veetsin uut headerit vorpides aega pool õhtut. on tunne. tegelikkuses just paar hetke tagasi avastasin, et kell on vaid kümme läbi.

tööl enam/ikka ei käi, eksamid on peaaegu kotis. olen saanud paar päeva paraneda veidrast s(tr)essinohust. nüüd oleks aeg tegutseda, a eks näis, mis uus nädal toob. kui mitte muud, siis vähemalt nädalavahetuse infosulust kindlasti (välja). ei teagi, mitusada meili tulla homme hommikuks võib (kindlasti on selleks ajaks, kui ärkan, u 4 uut kirja, kõik spämm, mida ma küll aegsasti olen üritanud unsubscribe'ida).

üritasin meenutada, millises Tartu-kodus ma kõige kauem elanud olen. ja tundub, et võidab (mitte eriti ülekaalukalt, kõigest ühe kuuga)... Lai tänav!
Siin oleme elanud eilse seisuga täpselt 3 kuud.

aga kuna ma siia kirjutama satun jälle alles võib-olla paari hea  nädala pärast, siis tumblri äkki viitsin (loe: luban) rohkem uuendada. so here it is: mycatiscool.

No comments: