Sunday, February 12

Music saved my soul

tatattatatattaaaaaaa, aeg lendab ikka eriti kiiresti - 48 päeva minekuni, ainult 7(!!) opini.

ja üleüldse tabas mind hale saatusehoop, läpaka laadija heitis hinge, nii et ma ännauntsin ausalt-avalikult - ega kellelgi kusagil (kapipõhjas) vedelema juhtu 7.4/5 mm pistikuga (90W) läpakalaadijat? ma pole siiamaani küll aru saanud, et kas katki on laadija või toitekaabel või sa kurask, mõlemad! häda & viletsus igal saja kümnel juhul. homse õhtupoolikuni saan ühte kodus leiduvat universaali kasutada (vau, eksole!), a siis hakkab see universaal ühte teise auku käima ja mina jään tühjade pihkudega.

aga see on niiiii jube, sest mul on nii palju teha ja kui ma peaks need kõik asjad telefonikõnedega tegema, mu arve läheks lõhki ja mu keel sõlme ja varsti pole enam isegi häält, millega rääkida. ja seda täitsa päriselt!

kell näitab neli läbi. pärast preili Jämedaga piibutamist, paari huvitav-informatiiv-kurioosset vestlust võib vist lõpuks kerra tõmmata end. tuleb tavalisest tegusam laupäev ja ei tea päris täpselt isegi, mis järjekorras asju teha saab, oleks mõistlik.

(võõrast pilti ei lisa, äkki ACTA tuleb jälle unenägudesse kummitama oma fooliumimütsikestega).

2 comments:

Inkss said...

''homse õhtupoolikuni saan ühte kodus leiduvat universaali kasutada (vau, eksole!), a siis hakkab see universaal ühte teise auku käima ja mina jään tühjade pihkudega.''

See kõlab NII valesti.

triin said...

i kno :D meelega su jaoks kirjutasin=)