Tuesday, February 14

uniuniuniuni

et noh, enne peab ikka Toomekal korralikult külje maha panema, kui taipan, et kurja.. saapad võiks garantiisse viia ju oma lõhkise lukuga. päev parim idee! aga mitte parim uudis.
päeva parim uudis on ilmselt see, et vaatamata konstantselt valutlevale kurgule on veri korras ja järgmise esmaspäeva op on seega ikka veel teemas, juhhei!

kogu aeg mõtlen, et peaks oma ainsat rohelist elusolendit siin korteris kastma (vbla tegelt valetan ka, üks punane on ka praegu ajutiselt, hooajaliselt, ühe öö liblikas), a kogu aeg unustan. et noh, kui kaua kaktus ilma veeta olla võib????? no ikka väga kaua, seal kõrbes.. noh. ah! oli mul siis vaja teda turvalisest saarekeskkonnast siia vedada, kus on kassid, kes ta okkaid ei karda.

mu elus on nüüd üks Astrid, tänu kellele mul asjad meeles seisavad, vahest liiga meeleski. ta on vahel natuke tüütu ja muudkui tuletab mulle asju meelde ja küsib are you ever gonna do that, ma siis mõtlen, et kas kavatsen. ikka kavatsen ja teen asja ära. vot kui palju on kasu! olen õppinud asju üles täheldama isegi siis, kui olen raudpoltsurmkindel, et ma jumalaeest ei unusta midagi ära. a nüüd mul on asjad lihtsalt silme ees ja nii mõnigi asi saab vähemalt poole kiiremini tehtud.

kuna essad tööplaanid said eelmiseks nädalaks ära esitatud, sai nüüd natuke rahulikumalt hingata. muidugi kogu aeg mõtlen, et see ja teine pisidetail vajab uurimist, aga lõppude lõpuks njeeeeeeh, praegu on alles veebruar. teisalt tõepoolest tuleb veebruarikuus aprilli-mai plaanid teha, sest ega muidu ju ei jõua. : ))))) või mida iganes ma sellega öelda tahtsin.
nüüd saab igatahes asjadega loomingulissüvitsi tegelema hakata, sest olgem ausad, asjad on lihtsalt möttetute peensusteni kirja pandud, aga sisu pole ollagi. selle tarbeks lähengi homme paari koobast uurima. loodan, et Toomekal siis külge jälle maha ei pane, hoidke pöialt.

BB kogub ka tuure. jällegi: on veebruar, aga ma mötetega ikka täiega aprillis. pühapäeval skaipisime vastuvõtva organisatisooni esindaja Agataga, kellega nüüd enam vähem konstantselt ühenduses oleme.

ja miskine konstantne uniuni on ka peal. ei teagi, kuidas lahti saada sest. võib-olla ehk rohkem unetunde kontole kogudes, aga seda enne kolmapäeva vist ei saa.

No comments: