Saturday, May 5

Teate, mul on mõte, palju mõtteid seoses venelastega Eestis. Aga see tundub kuidagi vale, see siia kirjutada.

A vahel lihtsalt ajab jube närvi, et ettevõtjad, ammugi kinnisvaramaaklerid pole maailmaparandajad.
Ja et mu armas alumine naaber ei saa oma ajukääbiklusetõvest üle ning ammugi mitte tema korteri omanik. Võtke palun-palun mõistus pähe, ma ei taha ühe mõttetu jorsi pärast siit korterist ju ära kolida, mitte enam. Ma ei mõista, kust võtab inimene üleüldse jultumuse nii faking valjusti muusikat kuulata? Kui mul juba põrand ja seinad värisevad, siis mis seal all veel toimub? Ma loodan, et ta jääb vähemalt poolkurdiks!

Püüan midasi senivõimatut, st selle lärmiga magama jääda, sest ei, politsei kutsumine ei aita - milleks ma raiskan veel pooltunni, et neid oodata, nad viisakalt sisse lasta, natuke vaikust nautida ja siis uuesti bassi poolt tümitatud saada! Mõni inimene lihtsalt ei õpi ja ei hooli.

Igal mündil on kaks poolt - tahad elada kesklinnas, kannata terrorit. Kell on 2:40, aitab küll.

2 comments:

herz said...

ma õppisin oma korteris elades seda, et naabrid lülitasid samal põhjusel kolmandal naabril koridoris elektri vms välja. nii saab ka vaikuse majja.

triin said...

kusjuures edaspidi nii teengi. aga see va imbetsill on nii kaval, et laseb tümmi nüüd täiesti okeidel kellaaegadel, nt pühapäeva pärastlõunal.