Tuesday, February 15

kell on sada

eilne välentains dei kulges umbes nii nagu prognoositud, ainult et ilma hea rõumänsfilmita. kella üheteist pm-i paiku maandusin diivanisse suure (prantsuse kohupiima)koogiga küll, aga ühtki head filmi polnd varnast võtta. enne seda sai siiski sõbranjede ja sõpradega välisilma kiigatud, säärane dealbreaker siis olengi. ühtki bussi ei tulnud = pidin hambavalu trotsides koju veerema. noh, õnneks pole enam Sealt Teatud Kohast eriti pikk tee koju, aga no miinus sajaga tundub vist iga vahemaa kuratlikult pikk. isegi põhimarsruut kodu-pood on nüüd kümneminutiline ja ikka on tarvis vinguda.

aga eee.. mind on üle aastate kimbutama tulnud hambavalu, laupäevast saati juba. pühapäeva öösel olin valmis end maha kandma juba või mõnele dentististile öise kurja kõne tegema, sest lõuga lõi konkreetselt kramp ja mina siis, ägisedes, mõtlesin, kellele veel viimased kõned teha. siis saabus vaikus, pärast miljonit valuvaigistit (olen end piisavalt mürgitanud või kohandanud nendega, et lõpuks ei mõjunud enam miski; vähe sellest - kuidas ma veel elus olen? sai ju neid kõvasti üle normi võetud..). selline valuvaigistiöö. saabus hommik, kooli minna ei täind, arvasin, et esimese asjaga ärgates lähen hambaarstile, aga tühjagi - jala maha sain alles kell neli pm.

nüüd,  kus valu enam ei kannusta, ei suuda ma jalga maast lahti saada, et kesklinnas (milline luksus! ja ma ikka ei suuda) asuvasse väljavaadatud hamba...asja minna (kus tudengitele -20% lubatakse - noh, vahel neist miinustest kasu ka).

peale kõige muu istub mul turjal miljon koolitööd ja muud ülesannet, mille deadine'id lausa meeletu tinavilekiirusega minu poole tuiskavad.ja neid kõiki pole kusagil ühes kohas kirjas, sest ma sain oma märkmiku alles eile tagasi ja millal ma ükskord meelde jätan, et ma ei ole enam päris esimeses (16-a-pubekas) nooruses ja mul EI seisa kõik vajalik meeles (see on see, kui lähed poodi soola ostma ja väljud ilma milleta?; üleeile sai siiski see soetatud ja head armumist & ülesoolamist mulle).

ja veel peale selle ja kõige muu on kassidel vist jooksuaeg tulemas või juba käimas, sest a) ükspäev raamatukogust tulles kuulsin nende eriskummalist mäugumist; b) minu isiklik olevus jookseb juba teist päeva ringi ja kräunub peaaegu samamoodi (noh, ta on veel wannabe-emane); opile, kiisu?

No comments: