Sunday, February 13

life's great / i wanna meet bob dylan

seda päeva ja sissekannet võiks märgistama jääda ajalootolmustele riiulitele vaid too pealkiri. samas võin lisada, et armastan oma ümber olevaid ilusaid ja häid inimesi.

värsket saundi: galvanic elephants
tuleb tunnistada, et "rum rumble" on ikka üks ütlemata ülbe lugu: kolmapäeva õhtul sõbranjedega siin kuulasime ega osanud esiti ööd ega mütsi öelda. võib-olla isegi kaldusin pigem ebalaigi poole: see pean viisi-ei pea piiripealne vokaal tundus esiti veitsa ehmatav, aga teisalt - mida rohkem ma siin pärast üksi kuulasin, seda enam hakkas tunduma, et jah, see on SEE lugu. lõpuks ometi!
käisin eile nende laivil ka Genklubis. geniaalne - kolmapäeval avastad bändi, reedel sibad nende debüütlaivile & mul nii meeldis. kui suudaks hetkeksi tunda samu või sarnaseid tundeid mis eile siis.. ooo kui palju ma annaks, et neid mälupilte endaga hoida. kui saaks vaid tükikese sellest vibe'ist.. paraku on muusikaga ikka nii, et mida rohkem kuulata, seda erinevamad asjad assotsieeruvad jne. jään ootama järgmist!

on teisigi põnevaid asju in progress, ootan näiteks väga järgmist laupäeva ja tegelikult veits loen päevi kojuminekuni ka. ma ei tea, kas ma tahan seda nii ja kas ma saan seda just nii, aga tasub elada ja näha.

2 comments:

hiie said...

ma oleks peaaegu msni tagasi sisse logind, et mainida, et mulle meeldib su blogi kujundus:

hiie says (0:47):
mulle meeldib su blogi kujundus

ja see lugu hakkas kummitama nüüd. i wanna meet bob dylan, ma mõtlen.

triin said...

jesssas, mul on hea meel! mulle ka täitsa meeldib see rändomlus.

ja see lugu=like-like-like!