Wednesday, February 16

madu-uss

suhtefiaskode suunas laulan ma küll eii hooooliiii (8) ja kõik vähegi lasteaeda-varapuberteeti meenutavad stseenid aitäh, ma ei vaja teid. ei viitsi isegi närve kulutada ärritumise peale ja keeran näo päikese poole tagasi. tahaks küll karjuda, et issand jumal, maailm, mis sul viga on, aga.. ei karju. olen viisakas neiu. neelan alla. õpin sellest seda, et kõik asjad ei pea ringiga tagasi jõudma ja liiga palju kordi ei tohi naiivne olla. vahel peab olema, aga kusagil saab ikkagi mingi arv kordi täis.

mind tabas täna öösel unetult voodis hambavalu trööstides ja küljelt-küljele - vanaema sõna - kikerdades nii hea idee. noh, tegelikult oli see mõtteke mu peas pesa pununud juba sügisel, aga talvel pressisid muud asjad peale ja sinna see jäi. nüüd, tublide kursakaaslaste päringute peale kaevasin selle jälle üles ja olen vastavasisulisi kirju laiali saatnud ja olen üks suur ÄREVUS. tahan ära magama minna, et hommik kiiremini kätte jõuaks ju mu kirjadele vastataks. sest nüüd ma tean, mida ma teha tahan.

hambaravist öeldi, et sorri, meil kõik arstid haiged ja reedeks saaks aja. kuna ma väga-väga tahan sinna minna, siis ma otsustasin, et suudan oodata. praegune prognoos on, et pean edukalt vastu (iseasi, jah, KUI edukalt). niisiis selle saagaga.

kooliasjadest ma oleks peaaegu kõige kaelamurdvama ülesandega hakkama saanud, aga usin päevaleht oli juba minu uudise ära trükkinud, no gaad demit! vähemalt töötab Ilmar heas lehes ja Tartust ära kolimine läks asja ette, mul on hea meel! aga iseenda üle küll nii hea meel veel pole.

ja seda ka, et kulla motivatsioonikiri, kirjuta end ise valmis!

hõissa

No comments: