Saturday, April 30

friday i'm in love

rändomfakte elust enesest:

* poes, müüja:"ja mis aasta väljalase sina siis oled?"

* mina, Zav-ist möödudes, keegi noormees:"oioioioi, neiu, te ületate kiirust!" 

* miks on mu wc-l VÄLJApool lukk & võti? et.. oleks siis seespool või et see muidu kinni ei seisaks, aga ei, see käib veel eriiiti raskelt lukku ka. aga põhiküsimus on ikkagi selleks, et kelle eest seda siis lukustatakse? purjus tolade, kes siit mööduma juhtuvad? milleks? kui välisuks niikuinii lukus ei käi, samas, üksöö käis ja maailma kõige lollakama koodikomboga lahti tuli.

* silt Illegaardi ukselt:"WC kasutamine mitte-klientidele 1€" i wonder why, miks sealne ümbruskond end kergendavaid härrasid täis on...

* ma nii tahaks, et feissbuk oleks natukene targem ja et Mökus sõlmitud tutvused kajastuks järgmine päev seinal "x and y are now friends after both attending MÖKU." aaaahh....

* nägin unes, et olin Muhus vanatädi juures ja äkki jooksid kõik tuppa, lukustasid uksed ja värgid, keegi karjus:"see vägistaja on jälle liikvel, MEIE HOOVIS!!" vaatasin  siis õue ja nägin mingid kuuekümnendates mitte eriti härrat. meest. vanat meest. ja siis koputas keegi uksele. päriselt. ärkasin ja tardusin umbes soolasambaks ja ei julgenud avama minna. kui jõudsin aru saada, et wait, what, see oli uni, ja ukseni loivata, oli  koputaja kadunud. küsimus suurele ringile siit - kes käis laupäeva hommikul kell xy minu uksele koputamas?

* see on ka muidugi tore, kuidas mind linnas ära tuntakse - 5 minuti jooksul kaks isendit, üks pooltuttav, teine kontvõõras. "ah, sa oled see x ju!"

* Violet Hill

No comments: