Tuesday, April 26

lühem jutt pikkadest

ma teen lihtsalt ja lühidalt, kuna ma alustan seda sissekannet juba umbes kolmandat korda ja päeva. varasemad draftid olid kirjutet puht emotsioonide najal, siis... ah, kopeerin paar lõiku.

jutt oli säärane, et vaatasin eile hommikul telekat, nähtavasti mingit muusikakanalit. MTV äkki? saade oli music for the masses ja õnneks ei tundnudki end väga massina, sest rekogniseerida õnnestus vaid Cindy Lauperi "i drove all night". M:"kas see on Madonna vä?" - "Madonna ei näeks nii odav välja".

ja et palun öelge sellele inimesele, kes mulle kunagi autojuhilube välja kirjutama peaks hakkama, et ta seda jumalaeest ei teeks. suudan juba jalakäijana kaunis hulle liiklusohtlikke olukordi tekitada. sest ma lihtalt käin pea pilvedes.


või siis et hommik on õhtust targem.

ja siis veel seda juttu ka, et mo ära võlumiseks vist ikkagi niisama tore & ilus olemisest ei piisa.

ja lühikokkuvõte möödunud nädalast on säärane (ma lihtsalt tahan, et ma teaks, et te teaks, et mul oli tore & hea & kuidas ma elu armastasin):
esmaspäeva ei mäleta. äkki pole olnud? ilmselt oli veel kiire-kiire peoasjadega.
teisipäeval hakkasin peaaegu et palaviku kätte murduma.
kolmapäev oli the Day. Ehk Akadeemikute valik: semiootikud pidu. ja mis te arvate, kui kuradi uhke ma selle üle olen? kui tore meil oli, kui palju rahvast oli, kui äge MID oli, kui kiiresti ma kriisiolukordades reageerida suudan (sealjuures ise ka imestades), kui ägedate inimestega mul tutvuda õnnestus; ja nüüd, kui muljed üsna lahtunud, suudan mõelda isegi tulevastele üritustele. sest kui maailmapalju targemaks ma sain. kui palju ma teinekord teistmoodi teeks. ja.
neljapäeval õnnestus end veidi välja puhata sest melust. õhtuks oli vaja end ikkagi välja vedada ja Gennijauri teha ja härrad endasse 2sekiga armuma panna ja hulganisti draamat tekitada. Cheers!
reedel tegin peaaegu saatusliku otsuse koju jääda, aga kuna kassil on jooksuaeg, tormasin ikkagi Voku juubelile ja.. no kus oli alles pidu!
laupäev jätkus samas rütmis samas kohas. mõningaste komplikatsioonidega.
pühapäeval olin armunud. elusse.
aga enam ei ole.

täna oli Öölaulupidu & jaur psühholoogidega.
ja nüüd
ma ei oska enam
olla.
kuidagipidi mitte.

No comments: