Sunday, April 3

pain doesn't go by*

äää, noh. ma nüüd ei teagi. vaadake, oli jutt, et ainult SINU hääl loeb ja SINA saad muuta...maailma? aga...ega ikka ei loe küll. või vähemalt ei vii mind rahuldavate resultaatideni. ju siis peab ikkagi möönma, et vahel tuleb asju teha lihtalt selleks, et hea oleks olla. või mõnel muul säärasel eesmärgil. miks ma üldse sellist jama nii tõsiselt võtan? noh, ma vist pean vastama, et mind on muusika rütmis hingama kasvatatud, igasugu säärased saated/projektid on meie peres lihtsalt kogu aeg hinnas olnud. nii et...tänks, emps! minu melomaanlus on tänu sulle säärasel astmel praegu.

ja kui järele mõelda, siis see muusikaline hingamine, mille ma siit kodust saanud olen, on üks tänuväärsemaid asju. loomulikult need blablabla ausus ja sellised klišeeväärtused. aga jah, just see, et
mul ei olegi võib-olla enam seda amitsiooni, et ma tingimata peaks saama maailmakuulsaks lauljaks, muidu suren. võib-olla tuleb kunagi see aeg, kui ma seda, mida ma praegu seespidiselt läbi elan ja sünteesin, väljapoole projitseerima hakkan. aga see peab olema õige aeg. siis, kui ma ennast rohkem leidnud olen. mhmh. praegu tahan olla väike käsnake, kes endasse muusikat ja tundeid siit-sealt haarab. nojah, kõlab ilgelt tobedalt ja nii, nagu mulle üldse ei meeldiks öelda, aga ma ei tea, mida ma siin maailmas rohkem armastada võiks kui mitte muusikat. võib-olla seepärast, et ma olen jube laisk ja teised muud asjad nõuavad tegutsemist, mida mulle kahtlemata ka teha meeldib, aga muusika lihtsalt tuleb ja hitib ja ega siis ei jäägi muud üle kui alistuda.

ja tuleb tunnistada, et on neid päevi, kui sönad ei tule peast välja. või südamest. ja täna on üks selliseid. mul oleks oi kui palju jutustada. näiteks sellest, kuidas ma Tallinnas käisin Ewert and the Two Dragonsi uut albumit kuulamas või sellest, kuidas ma ürituses nimega Pop Tsirkus vol. 3 väga pettusin või sellest, kui mõnus on Saarekodus vahelduseks olla või sellest, kuidas ma end hullult galvaaniliselt tunnen või ka sellest, kuidas ma taaskord hääle ära köhinud olen....et noh...aga....sõnad ei voola lihtsalt siia täna väga loogilises järjekorras.

nojah, kuulake seda.  *

No comments: