Wednesday, May 18

päeva nael: "Evelin Ilves aitab taaraautomaatide abil koguda raha lastele". tsiteerin:"Täna algab heategevuskampaania, mille raames paigaldatakse enam kui 140-le taaraautomaadile üle Eesti  heategevusnupp, millele vajutades saab pakendite eest tagastatava raha anda laste toetuseks."

ja siis ma mõtlesin, et huvitav, millised inimesed seda teeks. tudengid, ju, ilmselgelt mitte. ja millal inimesed üldse taarat ära viivad ja miks. mina võiks kuhjata taarat lõputult kuuri ja kuna mul enivei pole transporti, et seda ära viia, võiski see sinna jääda. kolimiseni. (ma muidu leidsin kuurist suure musta kilekotitäie taarat)
meil kodus saares see (taara) koguneb garaaži ja noh, paljukest seda ikka tekib. ja siis vahel viiakse ära ja vastu saadakse tšekk naeruväärse summaga. et noh samas, miks mitte siis seda annetada.

aga ikkagi ikka kuradi irooniline annetusviis. 

ja siis veel see ja see. ja selle suhtes tundsin end (ka) natuke puudutatuna.

ps, sain kiita mahlaka (aga mitte labase!) kirjastiili eest õppejõult. skoooooooor! 

see ka hea, et ut-s vikipeediat ei põlata, nagu meid gümnis ikka manitseti, et "jumaleest ärge vikit usaldage!!1"
aga heh, kuidas saaks ut vikit põlastada, kui ta ise seda arendab (nt võiks ma järgm semester võtta ainet 'vikipeedia' ja ise vikit teha. aga heh, ma vist ikka pole (veel) väga teadlasetüüpi.
enivei ootab mind infokanali analüüs, mille tarbeks kavatsen ohtralt vikit kasutada, tänks hästikonstrueeritud ja kompaktse infi eest, never poleks ise viitsinud kogu materjali ise kusagilt karupe*sest välja otsida (tegelt oleks küll, aga kellel seda aega siis on). 

No comments: