Monday, June 13

i wish nothing but the best

tahan kõike, mis on päris. tahan kõike, mis on hea. isegi kui ma häid ja päris asju väärt ei ole (vahel). ma ei tea, kas tuleb päev, mil ma normaalseks hakkan või jäängi önne&röömu ja pörgu vahet swingima. ma olen seda umbes viisada seitsekümmend viis korda toonitanud, et pörgut peab saama, muidu pole elu. aga kurat küll, kellele siis meeldiks silmi peast nutta ja halada.

loodan, et mingitki lunastust toob töölkäimine. kuhu ma nüüd kolmapäevast lähengi, kui kõik nüüd tõesti nii läheb, nagu ma mõelnud olen, et võiks minna. mulle meeldib igast plaanikesi ja võimalusi genereerida, a samas olen alati teadnud, et kõik läheb nagunii vastupidi, et mis ma siis üldse pead vaevan. ainult kohustusest kaaskodanike ees. et kui ma ütlen, et mul pole aimugi, millal ma tulen. et kas see rahuldab teid? mingilgi määral? ei? ja? ei ju ometi. önn ju ka ei küsi, et millal tulla sobib. või minna.

üsna lühikese ajaga on üsna pikk tee läbi käidud. ja muidugi ka seda, et tiinekaiga hakkab löppema möne aja pärast, tjah, veel ongi loetud nädalad. a senisest "mis sünnipäev, mis pidu" plaanist on ikkagi midagi koorumas ja tundub, et midagi ikkagi vist toimub. kui head inimesed kokku saavad. ma väga vaeva näha ei viitsi ja kuhugi sõita ka vist mitte. üldse tundub, et mingid väärtused on nõnda ümber hinnatud, et polegi väga vaja praegu iga päev eri geograafilises punktis olla. märk võib-olla sellest, et vanaks on hakatud vaikselt jääma.


mingi kell peaks ärkama. a selleks tuleb enne ilmselt magama minna. ja jääda ka. palderjanitabletid, kus te olete? nüüd, kus teid vaja.

muud juttu ka, et mul on vist sääseallergia. iga kord, kui mõni neid tõbrastest mind jälle hammustanud on JA ma isegi ei süga, läheb see koht megapaiste ja. ja üleüldse vihkan väga siiralt ja südamest neid tõpraid.

olles käinud teatris, vaadanud ära kaks üsna jaburat filmi, veel ühe masside poolt armastatud telesaate ja lugenud poolteist raamatut, ei anna enam normaalsemat juttu rääkida. ega normaalsemaid mõtteid mõelda.

No comments: