Tuesday, June 7

"Sa võiks savisaarele vihmavarjuhoidjaks minna, demagoogia on käpas juba"

tuleb tunnistada, et mulle ikka meeldis, kui mehed majas olid - et oleks alati keegi, kes moosi-/kurgipurki avaks, elektri-/veenäite vaataks ja noh, niisama mul ka poole päevani magada ei laseks ja vahel siga ja tõbras oleks. kuigi ma nende kahe tõpraga koos elades end kordagi seaks vihastama ei pidanud.
ja siis ja siis ma niiii väga tahtsin üksi elada. olles nüüd peaaegu pool aastat üksi elanud, tunnen kohati, et ajab ikka hulluks küll. ei viitsi üldse normaalsel ajal ärgata ja nõud seisavad ka vahel liiga kaua kraanikausis, sest kappidesse nad ei mahu ja ise süüa teha ka kogu aeg ei viitsi üleüldse.

peas on rohkem mõtteid, kui siia üldse kunagi jõuda võiks. a olen mõelnud, et peaks end kirjutamise suhtes jälle kokku võtta üritada püüdma.
aga selle asemel korjan siin oma seitse asja kokku (loe: ipod ja kaamera) ja lähen õue maid ja ilmu avastama. kell on 4:31.

No comments: