Friday, July 1

"Hea naine on nagu kohv - lõhnab hästi, maitseb hästi , ei lase öösel magada ja tekitab sõltuvust"

APPI, vajan isiklikku assistenti, kes mu eest kirju kirjutaks ja mu asju mulle üles otsiks ja mulle kohvi keedaks ja vajalikud kirjad posti viiks ja tigupostkasti iga tunnikese tagant tšekiks, sest sellel pole ju mingit bling-heliasjandust, mis meili saabudes karjuks (mitte et sellestki kasu oleks, eelmisest nädalast kogunes vähemalt üle kümne või isegi kakskümmend sorteerimata meili (pluss rämpspost), millega ma alles täna tegelesin. sest ma ise ei viiiiiiiitsiiiiii, ei taha, ei suuda, ei jaksa, ei... ma tean VÄGA HÄSTI, mis ma tegema pean.

nüüd sain ühe kirja saadetud selle suure vingumise peale, millele ma, kui nüüd päris aus olla, vastust ei tahaks. tahaks, aga kardan. mul küll sähvis täna öösel enne suurt und üks viimaste aastate geniaalseim idee peast läbi, mis KÕIK mu praegused probleemid lahendaks, sest ilmselgelt see üks suur jama varjutab teisi asju ega lase mul rahulikult hingata (mitte et oleks üldse õhku, mida hingata) ja muudkui torgib. aga enam vist ei torgi. või torgib ikka, kuniks lahendus käes pole.

ma arvan samas, et see on nii lollikindel plaan. kui see mulle pähe lõi, ma lihtsalt vahtsin lolli näoga aknast välja ega osanud ööd ega mütsi öelda. see oli nagu välk selgest taevast, nagu rusikas silmaauku, ma oleks nagu puuga pähe saand ja mine sa tea, äkki saingi. aitab klišeedest.
ja siis lõid pähe selle plaani negatiivsed küljed, mida on.. üks, kaks. ja kolm ka võib-olla. esiteks ei pruugi see õnnestuda, kuigi ma arvan, et suudan end kokku vötta ja küll siis läheb õnneks. võib-olla isegi paremini kui loota julgen. teiseks peaks ma loobuma võib-olla ühest ehitatud plaanist. ja võib-olla kolmas näeb ette ka ühte suurt loobumist. aga kui see on seda väärt, siis minugipoolest.

a, ja siis veel üks dilemma, mille võiks vastuse leida. minna või mitte minna või minna ikkagi või ikkagi mitte. palun aidake ometi, OTSIN ISIKLIKKU ASSISTENTI JA OTSUSTAJAT.
nurr..

ma enam ei vingu, ausõna. tükk aega. natuke.
a see aitas. mul nüüd ei meenugi enam ühtki asja, mis ma tegema peaks. paroolikaardi leidsin ka üles. ainult tulevikulemõtlemine jooksutab aju laiali.

a ja ee "read more" on endiselt maailma parim teaser. ma ei tea, kuidas seda ära võtta saab, seega olgu ta siin teie köigi suureks röömuks. mwhahaa!

No comments: