Saturday, January 22

i can't stop

elu veereb nagu käbi, st oleneb hetkest. üks hetk on hea, sest on Laserid ja õnn ja rõõm ja Kapsa(supi)õhtu. Teine hetk avastan ÕISist, et olen ikkagi läbi kukkunud eksamilt, mille kohta alarm-alarm tuli vahetult pärast selle sooritamist (ut sajandi feil või šokiteraapia).
nüüd siis ootangi ühte vastust, et võib-olla juba esmaspäeval veits pikemaks koju maabuda ja ma vajan-vajan seda nii väga.

sess on vahepeal läbi saanud ja tegelikult veits vist isegi igatsen seda, sest käesolev nädal on päris kasutu olnud - enamus ajast olen kas maganud või niisama vegeteerinud, sest ükski asi ei tundu enanm nii ahvatlev, kui ta seda sessi ajal oli (sest ometigi kõik kõige paremad ideed, leiud, tegemised toimuvad ikkagi sessi, kõige kiiremal ajal aastast).
nüüd on mul lihtsalt tunne, et 3 nädalat aasta algusest on kuhugi kadunud.

niisiis tegelikult üks või mitu ännauntsi elukohalainetelt - üks korterikaaslane kolis juba välja, täna pärastlõunal lähen mina ka. minu armas uus 2-toaline 5.korruse rõduga pesa puiestee tänaval, awwyeah!

hea on tõdeda, et üks jama laheneb teise järel - nüüd veel 2 valupunkti ja ongi kõik jälle joonepeal.
aga okei, ma ütlen selle sessijama peale, et - esimene vasikas läheb ikka aiataha ju!

No comments: