Tuesday, January 25

visuaalesteetiline nälg kunsti järele*

 nojah, selgitamaks pealkirja, alustame kasvõi blogiseintest - värvisin nad (ajutiselt; ja nad elavad) valgeks, et siis v-o hiljem mingi muster peale mõelda, aga praegu vajan nii, sest puhas leht on see, mida ma mõnes eluvaldkonnas jälle vajan. teeme siis nii!

teine aspekt on see, et tahaks hästi palju mingeid näitusi külastada, mööda blogisid kolada, inimestega suhelda ja sellele peaks järgnema inspiratsioonitulv (noh, järgneb ka), aga ma ei tea veel, kuhu see inf rakendada. fotografeerisin täna mõnda objekti, aga ma olen sellega ikka nii roostes, oeh. ja ma pole enam kindel... ja ma ei tea... ja ma ei.. ja ma! tjah, mõni argieluobjekt mingist nurgast sai tabatud ja pärast mõtlen, kas panen siia või mitte (kartke teist varianti, sest teine on alati õige ja ärge tulgegi mulle rääkima, et  esimene mõte on alati õige - kust te teate, kumb mulle enne pähe tuli, pealegi proua (või preili, haa?) Vööl oli alati teine variant õige!)

igatahes Egoni rõõmuks külastan ta näitust mingipäev, ideaalne oleks selleks näiteks homne, kuna (ma hakkan sellega juba küsisõnana ka harjuma ega karju inimeste peale) ma nagunii saapajahile minema pean. ja kes minuga millal uisutama tuleb? ja sõbrad, miks te Saares pole? jõudsingi tegelt sujuvalt selle faktini, et olen nüüd hoopis kodusaarel askeldamas. aga ma ausalt ei tea, kui kaua.


(siin on see koht, kus ma koolist räägin ja eksamitest ja nende tulemustest).

mind ajab mõte sellest, et miski ei saa olla 100% hea või identne (millegagi/kellegagi), no ikka väga närvi. sama närvi kui universumi lõpmatuse teema. no kuidas lihtsalt ei saa?! miks ei saa? tahan! "no sest ikka on keegi kusagil, kellele ei meeldi, kas või sellepärast, et kõigile meeldib." fui!

ja siis veel selline jutt:
plaan: reede(2801): Kuressaare-Tartu (ainult sellepärast, et ma olen rumal ja ei oska asju õigel ajal korda ajada ja suudan vajalikud asjad alati Tartusse jätta (ma isegi ei mäleta, kumba koju)), laupäev(2901): Tallinn-Kiili-Tallinn, pühapäev(3001): Tallinn-Kuresaare.
tegelikkus: suudan midagi geniaalset välja mõelda, et esimene etapp välistada ja sõidan hoopis 30001 miskipärast Tartusse.


vajan praktilist väljundit, aidake mind, ma enam ei jõua!

* aga võib-olla ka järgi, süntaktiliselt olen üsna kindel, semantika on juba omaette teema (pragmaatikast rääkimata).

No comments: