Sunday, January 16

unelen

oot kuulge misasja - kell on pool8 hommikul ja mina istun siin, und pole, kass magab kusagil no tont seda teab kus, ja loen mingeid asju mingist etapist, mis natuke närivad, aga on samas heaks ajaviiteks sel hommikul. pani mind mõtlema, kui et.. tegelt käib asjade kohta ikkagi see lause, et vanu asju pole mõtet üles soojendada ja seda igas kahesaja viies miljonis mõttes (kuigi mulle ikka elavalt püüti vastu vaielda sellele üksõhtu või öö).

kurt või pime? - vastasin peaaegu et mõtlemata (jõudsid siiski mingid assosatsiooni tekkida - semioos, hehe), et pime. sest kurdina ei kuuleks ma muusikat ja no mis see elu ilma muusikata oleks. heh, mo kiiks ilmselt, aga njet-njet-njet, kurt mitte. see oligi vist põhiargument minu poolt, eriti kaugele me selle diskussiooniga ei jõudnud, sest 3/5 vastas kurt, 1/5 pime ja 1/5 otsustas erapoolikuks jääda. ükskõik mis muus küsimuses oleks ma ilmselt vastanud ka, et tjah, kahe otsaga nöör, aga see tundus kuidagi loogiline.
(tegelt ei valiks kumbagi - aga teie?)

unemuster, nagu näha, on kaunis segi. on kahte tüüpi päevi: a) eksamipäev - ärkan kell enne 12 või 2, vastavalt siis sellele, mis kell eksam on - magan päeval paar tundi, õhtul välja (kui järgmine päev eksamit pole); b) eksamit pole (olen eelmine õhtu vist väljas käinud, samas v-o pole ka) - ärkan kell 6 õhtul, olen maganud ligi 12h - lähen õhtul pärast paaritunnist ärkvelolekut välja.

nii, nüüd loen edasi või lähen magama.

No comments: