Sunday, January 2

wicked game

ei saa ikka päris hästi aru, et mis see siis nüüd on, et ma kogu aeg unine olen: kas saigi saatuslikuks mu talveunne suikumise lubadus? või hoopis see, et sessiaeg algamas on?

tähelepanekuid poes:
)) kes senti ei korja, see paberraha ei saa ütleks ma selle peale, kuidas inimesed nüüd hoolega mahakukkuvaid sente korjavad (huumorit samasse auku võis näha ka eile Genis).
)) maksmisega läheb vähemalt 135675455654 korda kauem aega, isegi müüjad ei jaga ööd ega mütsi veel. seda enam oo-õnnis-tunne oli üle mitme aja sularahaga jamamist kaardiga maksta, oh, inimesed, mis te selle euroga jaurate.

ahjaa, miks ma üldse poodi läksin: mu kurk on jälle jaurama hakanud (küll see ja teine soovitavad mandlioppi, mis siinkohal vist ongi ainuõige normaalne variant, tjah, ehk siis soovitage perearste tartus ja mismaüldsetegemapean?) ja ainuõige ravim kurguvalu vastu on ju ometigi - tadaaaahh! - jäätis. 

kuulge, kas mul on midagi väga tõsist viga, et ma viimasel ajal tänavatel ilutsevate reklaamide taga poliitilist alatooni tajun? kõigepealt see k-rauta kangesti reformikatetoonis reklaam, nüüd roheline "vali lendorav" ja midagi oli kunagi vist veel. mis paranoia see siis olgu...

see kaa veel, et 2010 oli ikka kuradi hea muusika-aasta (ma nüüd ei tea, kas peaks selle kokku või lahku kirjutama, kahtlen stiililisi aspekte silmas pidades), aga ma vist ei üllata selle lausega väga. uskumatult palju uusi leide, meeletuid laive ja noh, mis siin salata, ka vahvaid tutvusi (ja sellest lähtuvalt seiklusi).
ja minu meelest oleks muusikagurmaan hea alternatiiv melomaanile ja üleüldse kift sõna.
(teksti kursiivimisega meenub nali eesti keele suulise ja kirjaliku väljenduse õpetuse praktikumidest:"üks teist oli töös allajoonimise asemel isegi üritanud võõrsõnalise osa kursiivis ja ülejäänud teksti püstiselt kirjutada" (no kuulge, ma nägin nii palju vaeva, mu käekiri on muidu ju nii kursiivne (leiutan vist sõnu?) kui olla saab)).

ja noh, head uut ka

No comments: