Monday, March 14

inside this rhythm

vast kõige rändomim fakt mu kohta on see, et ma ussilt hammustada olen saanud. tõstke käsi, kas teie tutvusringkonnas on keegi, kellega säärane asi juhtunud oleks (sest mul ei ole ja tegelt tahaks hullult kogemusi vahetada, aga keegi vist pole nii rumalalt hajameelne kui mina, et sellisel asjal juhtuda laseks üldse).

ja teine kõige naljakam on vist see, et ma kogu aeg kolin. nüüd siis lõpuks teisele poole jõge, kui kõik hästi läheb, aga eks neljapäeval olen targem, aga kui nii läheb, võin küll vabalt üks happy hippie olla.

aga muidu tahaks tänada oma peret, sõpru, lemmikloomi ja kõiki toredaid omi ja võõraid, kes mulle sel raskel ajal toeks on oln... hahaa, jep, siit tuleb minu tulevane Oscarikõne fo' sure. kuigi pole vale, et viimasel ajal ülimegavägapingelised ajad on olnud ja ma end peaaegu seaks vihastanud olen (teate seda isaseks vihastamise jms väljendit ja üleüldse need tobedad isase-emasenaljad -- nalja peab saama (ja mõne teise härra sõnul ka seksi) ja nii ma end nõmedate naljadega elus hoiangi).
seega olen ma korralikult nädalavahetust pidanud ja tänks neljapäeva eest, et üle pika aja mind jälle välja veetud sai, tho' ma nii sigaendastväljas olin ja arvasin, et jään siia diivanisse vihastama ja tusatsema, aga õnneks ikkagi pisuke ratsionaalsust on veel säilinud ja end ikkagi vaatamata komplikatsioonidele välja vedasin. ja reede kulges samas rütmis ehk sai üle pika aja plonki külastatud (mulle isegi meeldis) ja laupäevane spontaansus, kui Ramona kõne peale ikkagi peole end veetud sai (what is this life, turvamehed, kas teile on õeluseuss sisse kodeeritud, et 5minutit pärast südaööd kallima pileti eest vaja sisse lasta neidusid?)
but thank you, you perfect stranger!


ok, kuulake seda (ülikaiff intro, ja lugu ka muidugi, aga intro on eriti hypno) ja seda ka (üks tükike täiust, millest ma kunagi osa saada loodan). 
veits funny ka, tean seda lugu juba päris ammu ja tantsugi löödud selle järgi, tänks, genklubi, a nüüd justkui mingi teine tulemine sel.
(ja tegelt on 'rhythm' üks äraütlemata khuul sõna ka).

tervitan kõike toredaid stalkereid!

(kallis härra või proua või preili dislaik, ei ole nüüd vaja sellepärast kõike märgistada, et ma Sind korra tervitasin, erutumiseks pole põhjust. mitte et ma end puudutatuna tunneks, aga mul tundub, et sa kiusad mind ):.

No comments: