Friday, March 25

mis siin's ikka...tuleb vaid vist teada anda, et elus olen. keegi kusagil heitis ette, et miks ma ei blogi, vastuseid on mitu:
a) möödunudnädalavahetusene tüngakõne külvas paranoiat;
b) loll on see, kes vabadust ei leia, aga mis või kes on see, kellel aega pole?
c) ja kui aega isegi oli, ei viitsinud ma varvastki liigutada, täpselt selline nädal on olnud.
d) nüüd peaks ma üksikasjalikult nädalat vist kirjeldama, aga...
e) ma kolisin.

eile õhtul kella kaheksa paiku haihtusin elust ja keerasin kerra ära. loomulikult mõttega, et ah, ju hiljem saab korra zavvi teisi kiikama mindud. üheksa paiku tuli essa kõne, viimane vist kahe paiku. numbreid ja persoone oli erinevaid ja jääb üle vaid küsida what is this life?

ut on ümbernurga.

1 comment:

hiie said...

loll kes vabadust ei leia
*like*