Thursday, March 17

Sotsiaalne anomaalia --

Mõtlesin, et ses suures õppimises on reaalsustaju kuhugi kaduma läinud, aga samas oli üle pika aja päris rahulik õhtu: korteriteema on still up, aber ma ei pidanud enam mingi tsirkuse pärast endast välja minema. See on hea uudis number üks.

Ma olen nii suures uudistelugemistuhinas, et ei suuda enam lõpetada ja natuke Hennostele aega pühendada veel enne võimalikku magamaminekut, mis kohe kindlasti rikuks kõik ära, sest mul on nii hea olla ja kell on neli läbi. Vanarahvatarkus ütleb küll, et enne teadmisteparaadi peaks veitsa magama, teadmisi kinnistama, ent tunnen end niisamagi hästi praegu, charticle, oh charticle, pean siinkohal vajalikuks tsiteerida Dane Stickne't:"Chart + article = charticle. (Think Brad + Angelina = Brangelina, but not nearly as hot and quite a bit geekier.)" Kuld!

Loen siin kujunduselementidest, et tavaliselt liigub silm enne rohkem ligitõmbavale ja kusjuures, enesele mõeldes, üritan seda tendentsi ikka ümber lükata, pildid ja väljavõtted pigem häirivad loole keskendumist ja tihti neid enne lugedes ei viitsi loole keskenduda (eriti kui on kehv lugu). Tegelikult selle Hennoste raamatuga on samamoodi - ladus tekst voolab läbi raamatu ja vahele on torgatud kastikesed olulise infiga, alates lehe ülevaltosast, jättes eelmiselt leheküljelt teksti poolikuks, no krt, ma tahan ju millestki aru ka saada katkestamata!

Viimase aja kuldreegel on veel ka lugude ärakuulamine, st ühte lugu nii kaua taustaks lasta, kui see..ei, wait, what, see ei viska isegi üle, vaid teeb millalgi teise tulemise. Lihtsalt õppimisele taustaks on hea ühte lugu stabiilselt kuulata. Sellega on see teema, et kunagi ei saa kuulata mingit raadiot (kui see just mõni ambiendikas pole), nt kohiradiot, sest sealt võib ja suure tõenäosusega juhtub ette palju uut ja head muusikat, mida kõrv hõõmav, mõistus sünteesib ja KUI ta seda ei tee on muusikast saanud taustamüra. Ja kas see on hea, kas see on eesmärk? Nein!

Kell on saanud nii palju, et naaber läks vist tööle. Küsimus: miks värk selle kalahaisuga trepikojas on? Miks mingi paberkott seal juba päevi seisab? Kas nii käivadki asjad? Noh, samas tuleb tunnistada, et las ta haiseb siis, kuniks see rõve lehk MINU TUPPA tungima ei hakka (krt, lihteestlaslik seisukoht).
Hommikust rääkides ja une puudumisest... mõistus ei funktsioneeri päris nii nagu peaks. Loodan, et pärast kella kümnest kojutulekut ja enne korterivaatamist saan veits magada, mis on väga-väga ebatõenäoline. 
Edasi ei jaksa.
Mulle meenus üks hommik. Hommik, kui ma ühe silmarõõmu juurest rõõmsasti koju jalutasin. Hommik, mil kesk talvekäredust oli hetk suve/varasügisnostalgiat. 
Ja pärast seda pole seda tegevusliini enam üles soojendatud ja ei tunne enam vajadust ka. Hõissa, või mis.

Ps! Mis teema K-Rautal nende Oravavärvidega ikkagi on? Kogu aeg, kui nende reklaamid silma jäävad, liigub mõte teatud erakonnale...
Ps2! 1.aprill on Grab a boob day, sain juba omad ähvardused kätte. :P 
Ps3! Tahan tänada väga ajakirjandusinstituudi õppekorraldusspets Katrin Lendoki meeldiva koostöö, abi ja toetuse eest! Jee.
Ps4! Miks TV3 enam Vihaseid Kopraid ei näita?!?!?! Rikutud hommik!

-- ehk no(-)life is a good life. or just a nerdy nerd. (samas vabalt võiks pealkiri olla ka meesterindel muutustata).

2 comments:

herz said...

oi ma tunnen oma positiivset mõju (höhöhöö) siin blogis :)

triin said...

Kuidagi peab ju igavat koolijuttu vürtsitama :D, ja ma arvan, et see pole enam saladus, et sa mu lemmik blogija oled (eriti regulaarsuse poolest ka). :D