Wednesday, December 1

walkin' in a winter wonderland

elu on nii ilus, sest
..number 18 (mu lemmik - ainus buss, millega majaesisesse peatusesse saab) buss tuli essana ja õigel ajal ja oli pehmete istmetega, ainult et katkise uksega, ja ma sain istuda ja nii kena!
..Tartu kesklinn ja üldse kogu Tartu on niiiiiii ilus. Tõeline winter wonderland. Ausalt, ma ei tea kohta, kus praegu ilusam oleks (okei, ilmselt mõnes suurlinnas, AGA siin Tartus on kodutunne, mida ei ületa miski; Kuressaare ei loe, sest see on.. Kuressaare ja päris kodu, seal on alati kõik teistmoodi. Ja ma saan sellest aru alles nüüd. Või juba nüüd).
...Genis on filmiööd. Käisime Kertuga Animated Dreamsi kaemas täna, homme Sleepwalkers. Tänased filmid olid überkhuulid animafilmid EKA ja Tartu kõrgema kunstika tudengite poolt. Mul meeldis üks paljudest kiisufilmidest, mille kiisu oli täpselt nagu minu Tupsu.
..Apteegid on vähemalt sama põnevad kohad kui raamatupoed/kogud - võiksin seal tunde veeta.
...ja ma olen väsinud, nii väsinud.

Elus on nii palju ilusat, mida ma nüüd lõpuks täiega jälle märgata suudan, ent mis kirjapanduna enam nii hästi ei kõla. Pea on mõtteid täis, aga miskipärast on mul vist jälle veits writer's block peal, nii et ilmselt peab end kuidagi teistmoodi väljendama hakkama, sest ometigi nii-ii palju toimub!

tahan õppida piparkoogimaja tegema. tahan oma jõulusoovi kuusele riputada.

No comments: