Monday, December 6

veitz öömeeleolu

mõnele vestluspartnerile on jäänud mulje, et ma muud ei tee kui ainult koristan. püüdsin seda väidet ümber lükata, ent praegu oma unise pea põhjuseid taga otsides jõuan ikkagi selleni, et äsja korterikaaslase A.-ga massive prügihunniku välja viisime, avastasime, et kuradi palju taarat on kogunenud (oh what a pity, et kõik kohad öösel kinni on), põrandaid pesin - oiii korter lõhnab niiii hästi, nõudehunnike pesin. muuks mul enam jaksu ei jätku. oma toani jõuan loodetavasti homme.

ma ei saa ikkagi aru, et kui bussid käia võiks, siis nad ei käi ja ei kavatsegi käima hakata (ALATI oleks bussi vaja umbes tund-poolteist enne nende käimahakkamist) ja kui neid vaja pole, sõidab neid MEIE MAJA JUURES OLEVAST PEATUSEST (olgu mainitud, et siit ja järgmisest peatusest liigub tegelikult päris vähe busse läbi; enamik vajalikke liine läheb Kanalist, kuhu on... minu mõistes pikk maa) läbi KOLM tükki (üks suur lõõtsaga, saate aru...arrrrgggghh!) ja kell oli mingi... pool kuus? MIS mõttes, ma küsin?

blah. kindlasti oli mul veel mõtteid, aga ma siin suuresti võitlen unega ja äsja vahetatud pesuga voodi kutsub. aga üks veider fakt: ma pole kolmapäevast saati päevavalgust näinud. ou!
aga täna saan seda ohtralt nautida, sest kell 12 on koosolek, kell 14 kultuuriteooria loeng ja kell 16 hollywood. tuleb üle pika aja (loodetavasti) tegus esmaspäev. ma küll ei tea, kuidas ma siis eelseisva öö üle elan, semiootikateksti lugedes ja mingit ülikirvest ülesannet lahendades, aga küll ma hakkama saan... alati ju saanud! on põhjust... ah!

ps! tahan endiselt piparkooke küpsetada, ostsin isegi elu esimesed & isiklikud vormid... ja taigna... ja glasuuri. gosh, kui uhke tunne on!

tr

No comments: