Monday, December 20

i can talk

vaatasin jälle Vihaseid Kopraid, kell pole pool kaheksagi ja mis värk selle varaärkamisega ikkagi on? juba pea nädalake on mu unerütm teistpidi segi: lähen jõle vara magama ja ärkan vähemalt kolm korda varem kui tavaliselt.

täna hommikuks olid mul suured plaanid...nüüd tahaks ainult süüa, aga ei saa omlettigi teha, sest PIIMA EI OLE, inimesed, ja esimene pood avatakse kell üheksa (!!), what is this life?!

tore, et on nii palju head muusikat; tore, et ma esta eksami B sain. läheks kõik muu ka nii hästi, võiks isegi uskuda, et ma olen päris ilus, tark ja osav.

nägin rõvedat unenägu, millesarnast tellinud polnud. por qué?

ok, nüüd on kell suht pool kaheksa ja two door cinema club on peale kõige muu ka vahva hommikuärataja. 
jõuluks palun mulle Leeds festivali pileteid. või okei, vähemalt Szigeti (arvan, et iga enesest (vähegi) lugu pidav melomaan peaks seal festaril oma elus ära käima; olen palju nalja kuulnud).


ps! tahan rääkida Yann Tiersenist, the Nationalist, Arcade fire'ist ja veel paarist nimest (ja ühest Aasta Pettumusest ka). aga ma konkreetselt ei viitsi praegu (kellele ma ikka valetan, et iga asi omal ajal, pole ju ikka nii).

No comments: