Thursday, December 16

ahjaa unustasin mainida viimase aja tähtsündmuse - mu kullakallis taskuformaadis kommunikatsioonivahend mudel SE S500i, mu armsaim, on end pensionile sättima hakanud - vähe sellest, et liugklapp juba ammu aeg-ajalt koostööst keeldub, kaotas end eile kuhugi displeisüsteem. umbes nii, et ma pean nüüd kaaslastega kommunikeerumiseks meenutama pingsalt nende numbreid (lootma oma supermälule) ja keegi omaenda inisatiivil minuga kommunikeeruda soovib, siis ärge palun üllatuge, kui ma isegi pärast paari sekundit aru ei saa, kellega räägin.
olen väga önnetu, mu kallis truu kaaslane, kes sa mind vaid veidi üle kahe aasta teeninud oled!

ps! esta eksamitulemused parem olgu positiivsed!
ps2! ma ikka oskan lolle kirju saate, mille peale täna loengusaali sisendes silmad maha lööma pean.

No comments: