Sunday, December 19

MUUSIKA MU ARM



kuulake palun seda lugu, sest ma enam ei jõua ega oska kirjeldada, kui väga ma seda lugu armastan ja siis veel muidugi seda ja veel miljonit muud lugu appiappiappi ja üldse seda bändi (Two door cinema club) ja KUI palju ma annaks, et neid laivis näha. okei, see tegelikult ei tundugi mulle eriti ulmelisena, sest viimasel ajal on siia tulema hakanud paljupalju khuule briti indielektroalternaitiive tulema (nt Hurts, kuhu ma ikka veel jõuda loodan; vanaema?).

praegu kuulan Cut Copyt, kes KA Eestisse tulevad, märtsikuus. ja White Lies tuleb kaa jajaja ma juba ootan uut aastat, sest tõotab tulla VEEL parem muusikaasta kui tänavune ja no tänavune.. mul saavad jälle sõnad otsa. püüdsin eile mingitki kokkuvõtet tegema hakata kuulatud tänavusest muusikast (lastfmi eeskujul võtsin oma lastfmi kontolt top40-e, aga see polegi  midagi nii märkimisväärset kui arvasin, mõningaste üllatasmomentidega muidugi - artistid, keda olen vaid reaalselt alla kolme kuu oma arvuti- ja ipodiavarustest kuulanud on trüginud tabeli esikümnesse rinda pistma artistidega, keda olen aastaid juba kuulanud. naiss!)

ps! ma endiselt ei tea, kuskohas ja miks ma olen two door cinema club - something good can worki järgi tantsinud. palun valgustage mind! Liizi?

No comments: