Wednesday, December 29

hey, sssshiver!

sugupuu(ndus) (nimed nagu nt saale kikendis, perek. nimed feklistova, poleühtid), kohv, muusika. ootusärevus ka muidugi.

ahjaa - kes tellis kaks ööd järjest sellised unenäod?! vähemalt täna sai vaadatud paljusid ilusaid kingi (nice movie indeed!); aga no eilne ringikeksimine-hüplemine kusagil (jajahh, ma tean küll, mis koht see oli, aga selle seletamiseks peaksin ma rääkima, kuidas mu vanaema kanalas töötas - alguses kanu valvas, hiljem tappis, siis ruume koristas ja hiljem öövalvas, kuniks pensionile jäi - noh okei, see oligi toosama vana kanala (brr, mul on sellega mingid veidrad assosatsioonid, päris rõvedalt kõle nõukaaegne - ja kes teab, ehk vanemgi - maja oli), jep) majas. või ei olnd ka päris see maja, vähemalt mitte lõpuks (alguses võis olla, a unenägudel on see vahva tendents, et ega reaalselt võib-olla übersuured vahemaad on seal sekunditega läbitavad - nt täna öösel olin teed ületades ~50 km edasi liikunud).

oh neid unenägusid! (lotmanil oli nende kohta paar söna öelda, muidugi, aga et teid (ja ennast) mitte rohkem segadusse ajada, ma neist täna ei räägi -- ta nt arvas, et unenägu on ebareaalne reaalsus või lihtsalt semiootiliste protsesside isa. või siis seletas lahti piibli lause alguses oli Sõna lahti. ja et "usk ei ole „oopium rahvale“, vaid võimas eneseorganisatsiooni vahend.“ ok, inaffff!)

ps! mul viskas siin saarel üsna üle (kõik), sõuan homme tartu poole.

ps2! olen valus spioon, a eilsel avastusel on siiski jumet (iseasi milleks ta nüüd kasulik oli). 

ps3! no ja mul on tegelt ikka jõle palju öelda, et see lihtsalt ei mahu siia kasti, noh, nii suusoojaks võib ju nii öelda küll (tegelt lihtsalt niipea, kui selle jälle muudetud saan, meenub jälle mingi elutähtis tõik, mida ON VAJA VÄGA JAGADA, noh. kurat küll. näieks see, et koostöös murphy seaduste ja mu halva karmaga lõpeb mu tartu bussi kuupilet (nimetagem seda siis nii, inksuke) ALATI päev enne seda, kui ma sinna lähen (praegu kehtiv lõpeb täna südaööl - ostsin uue, see kehtib 28jaanuarini, tartusse lähen 29 - WHAT IS THIS LIFE?!)

SIDE LÕPP

No comments: