Sunday, December 5

anywhere

 kuna te äkki mu filmimuljeid lugeda ei viitsi, siis...
mulle väideti just, et ma olen kogu aeg üleval. kuidas-kuidas, inimesed, kas te siis südapäevati ei märka mu kadumist? hetked, kui teie ärkate ja pesu pesete ja süüa teete ja õpite ja elu elate - et mind ei ole? mina küll märkan, et teid öösel ei ole. fain, seda on lihtne märgata, sest ööelurütmis (ja ma ei mõtle pidutsemist) kulgeb üleüldse kaunis vähe inimesi. oh meid vaeseid öökulle.. vähemalt on mu korterikaaslased sama khuulid ja öised, üks hullem kui teine. : D

korter 16 võõrustas täna taas külalisi. tore, kui inimesed on mõistlikud ja saavad aru, et meile tasub külla tulla alles pärast kella kümmet õhtul.
pärast nende saatmist koju naastes juhtus küllaltki hämmastav seik - keegi kõnnib meie selja taga, üsna lähedal. ja tahab meiega samasse trepikotta siseneda. muiates avasime ukse. topeltmuige saavutasime aga siis, kui tüüp kõrvalkorterisse sisenes. heh. vist teine kord siinelamise jooksul, kui naabreid kohtan.

täna just kiitsin sõpradele, et ei meil on nii normaalsed naabrid, et me ei kuulegi neid. nüüd juba mul pole aimugi mitmendat tundi taob bass seina taga, ei lase mul oma muusikat kuulata ja magama minna... saaks, CT kohal sai nii mõnigi öö ju värisevate seintega uinutud.


30 seconds to mars feat. Kanye West - "Hurricane" arrrrmastan seda lugu ka aasta pärast. assotsieerub samasugune külm aeg nagu praegu, aastavahetus, läbi tuisu tormamine, lõputud linnaliinibussisõidud ja selle loo ripiidiskuulamine.. ja tõesti, ka aasta hiljem, armastan ma seda lugu vähemalt sama palju.

No comments: