Friday, December 17

miks ma üldse midagi asjalikku kirjutada ei oska, sellele mul vastust anda pole. aga saabusin pool tunnikest tagasi koju ja olen juba väsinud trepist üles-alla jooksmisest, kassi tõstmisest ja veits ka söömisest.
jõudsime täna kuidagi eriti kiiresti (elusalt) koju, vesteldes kui õigetele erialadele me ikka sattunud oleme ja kui ilus elu on ja kui tore on koju jõuda. ma tegelikult ei teagi, kus ma olla tahaks - mõlemal kodul on omad head ja vead. siin on vaieldamatult soojem ja minu pere ja muud loomad (ok, lause teine pool 'ja MUUD LOOMAD' sobiks küll paremini tartu kohta) ja muretus. eksamiteks peaks küll kunagi õppima hakkama, a lubasin veits vabalt võtta ja puhata.

ootan nii väga kevadsemestrit, sest ma sain niiiiii palju vabaaineid võtta (kohustuslikke oli vaid kolm). ained nagu hispaania keel (!!!), kas teater on kunst? (loeb ene-liis semper), muusikakriitika tekstianalüüs, kunstiteose analüüs, uudise sotsioloogia, muusika elementaaarteooria ja solfedžo, religioon õhtumaises kultuuris ja veel paar ainet = niiiiiii ootan! aineid on küll omajagu - 43 EAP jagu. kardan ja samas ei karda ka - lubasin enesele uuest semestril korralikum olla, et sessiajal sama hull poleks kui praegu. euroopa ideede ajalugu, mine ära!

No comments: